El 10è Festival Brunzit-Vine al Pati de Martorelles arribarà amb novetats
L’Ajuntament de Martorelles ha presentat una nova edició del festival Brunzit – Vine al Pati, que se celebrarà el cap de setmana de l’11 i 12 d’abril. Aquest any serà amb un format diferent del de l’any passat però mantenint l’essència del festival.
El Brunzit – Vine al Pati d’aquest any inclourà: 4 espectacles, dos concerts i una mostra d’entitats amb dinar popular. El Brunzit és una fusió de dos festivals de cultura i música amb un programa molt complet: el dissabte 11 d’abril els espectacles arribaran de la mà de les companyies ‘El Carro de Contes’ i ‘El que ma queda de teatre’ que portaran les seves propostes a Carrencà. A la tarda, Ball de Gitanes i Sardanes començaran els actes del seu 50è aniversari, amb una ballada popular a la plaça Baldomero Costa. Quan es faci fosc, arribarà la nit Brunzit, amb dos concerts de rumba catalana a càrrec de Bóssalo i Decantera. Diumenge serà el torn de les entitats, amb la plantada de Gegants i Bestiari, que celebren el seu 25è aniversari, i paral·lelament hi haurà un taller de teixir a càrrec de l’Atelier de la Mari. No faltarà la tradicional fideuada popular al pati de la masia, amb un preu de 6 euros. El dinar estarà precedit de l’espectacle de la companyia Roseta Gelats Circ i clourà amb la proposta de la companyia ‘Per Nassos’.
Enguany, serà una edició especial, ja que se celebra 10 anys del naixement del Brunzit així com l’aniversari de diferents entitats del municipi. Durant tot el cap de setmana hi haurà una barra amb preus populars a càrrec de Llamps i Trons.

