5 d'abril de 2026
InformatiuMontmelóMunicipisNotícies

Els montmelonins han tastat un gran sortit de tapes gràcies a l’11a edició del Circuit de Tapes

 

Aquest cap de setmana també s’ha celebrat a Montmeló el Circuit de Tapes. Organitzat per la Unió de Botiguers i Comerciants de Montmeló aquesta proposta té per objectiu donar a conèixer la varietat d’establiments que es dediquen a la restauració del poble.

Durant 4 dies, 10 establiments de restauració de Montmeló, han elaborat la seva pròpia tapa. Tots ells optaven a convertir-se en els creadors de la millor tapa d’aquesta onzena edició del Circuit de tapes.

Aquells montmelonins que s’han animat a fer el circuit havien de degustar un mínim de 8 tapes i omplir la butlleta per participar en el concurs per triar la millor tapa. El premi del sorteig atorga un sopar i 100 € en vals de compra per a bescanviar en comerços del poble.