Miquel Corbera, després de ser campió d’Espanya de cursa vertical ja pensa en l’europeu
La setmana que ve l’atleta del Montornès, Miquel Corbera, tindrà una doble cita en el campionat d’Europa de curses de muntanya. Serà amb la prova vertical, una cursa que només puja, amb un desnivell positiu de mil metres positiu i amb l’anomenada prova clàssica, amb 800 metre de desnivell però amb 17 quilòmetres de traçat. A l’europeu hi va despès de ser Campió d’Espanya.
Aquesta és la medalla que Miquel Corbera ha aconseguit en el Campionat d’Espanya de pujada vertical. És la primera vegada que obté el primer lloc. La prova ha comptat amb un ascens de 1000 metres en 4 quilòmetres i mig. Durant el traçat s’ha trobat amb rampes del 22 % de mitjana i amb un màxim del 45 %. El traçat l’ha completat amb 38 minuts 51 segons, traient-li un minut al segon classificat. Tot i els problemes físics que arrossegava durant les darreres setmanes, a l’estatal ha pogut assolir el primer lloc.
Al campionat d’Europa, que es farà a l’illa canària de La Palma, prendrà part a dues proves. La primera el divendres 1 de juliol. Serà la de pujada vertical, la que teòricament espera lluitar per una millor posició. Seran 9 quilòmetres amb un desnivell de mil metres
I diumenge 3 de juliol espera estar recuperat per prendre part a l’europeu de la modalitat clàssica. Seran 17 quilòmetres, amb pujada i baixada, amb un desnivell positiu de 800 metres.