Parets rep el distintiu de ‘Ciutat Amiga de la infància’
Avui Parets ha constituït el Consell d’Infants i el Consell de Joves del municipi. Un acte per conèixer els nous nens i nenes que constituiran els consells i també per anunciar que fins al 2022, UNICEF els ha atorgat la distinció de Parets Ciutat Amiga de la Infància. La distinció la recolliran el 27 de novembre a Oviedo
La Berta i la Núria fa dos anys que formen part del Consell d’Infants de Parets, gràcies a elles i també als altres nens i nenes del consell, han aconseguit que el municipi rebi el distintiu d’UNICEF considerant el poble Ciutat Amiga. Amb l’ajuda de l’Ajuntament i del Consell de Joves, van redactar el primer Pla Local d’Infància i Adolescència.
Desprès de rebre aquest distintiu, l’Ajuntament ha fet una jornada de constitució del nou consell d’infants i de joves. Nous nens i nenes que representaran al municipi i que agafen aquest càrrec amb moltes ganes. A banda de la representació de les diferents escoles, Parets compta també amb una representant al Consell de Joves i Infants de Catalunya que s’encarrega de representar al municipi a nivell autonòmic.
Per aquest curs, l’Ajuntament ja ha plantejat els nous reptes. El consell d’infants treballarà conjuntament amb el projecte camins segurs a l’escola. Per la seva banda, el consell de joves haurà de crear un geocaching, un joc pel teléfon mòbil que servirà per conèixer el patrimoni cultural del municipi.
Subscriu-te al nostre butlletí!
[mailpoet_form id=”1″]
