Parets posarà en marxa al mes d’octubre les meses de seguretat i convivència
Els fets delictius a Parets han disminuït un 45% respecte l’estiu de l’any passat. Així per exemple, els robatoris amb violència han passat de 15 a 8 en només un any. Unes dades que segons la Policia Local del municipi es deuen als dispositius de vigilància i seguretat al municipi. Tot i així, Parets també ha patit una onada de robatoris puntual durant la segona quinzena d’agost, que han dut a terme bandes organitzades i que han afectat a diversos municipis de l’àrea metropolitana.
D’altra banda, a partir del proper mes els veïns dels barris de Parets podran reunir-se periòdicament amb l’ajuntament i amb els cossos de seguretat i informar i alhora estar informats de tots els àmbits en matèria de seguretat a la seva zona.
En total hi haurà 7 meses de seguretat quie estaran formades per diferents representants de cada barri, els regidors, comercianyts i els cossos de seguretat, tant policia local com Mossos d’Esqquadra
