Montmeló tindrà un espai verd de 8.000 metres gràcies a la requalificació que permetrà un nou tanatori
Actualment el bosc de l’aplec de Montmeló compta amb 4200 metres quadrats. Al costat hi ha una parcel.la de 3800 metres quadrats que estava destinada a equipaments. Ara, s’ha requalificat a espai verd fet que permetrà disposar d’una gran zona de lleure.
La parcel.la del polígon de can Raiguer està situada entre l’empresa de palés codina i el riu Congost. El serveis funeraris que s’ofereixin i la seva gestió es determinarà a través d’un procés de participació ciutadana.
De moment el primer pas que s’ha fet ha estat la requalificació dels terrenys que han de permetre la construcció del futur tanatori.
