1 de maig de 2026
Baix VallèsInformatiu

El Baix Vallés aposta pel cinema a la fresca

El setè art ha aterrat al territori aquest estiu. L’Estació Jove de Montmeló ha volgut recuperar una tradició local durant aquest darrer curs, on han reproduït curtmetratges. Ara, amb el bon temps, ha arribat el moment de passar més estona a la fresca i gaudir d’una bona pel·lícula.

La pel·lícula triada ha estat la darrera estrena de Disney: Luca. Una producció que parla del trànsit de l’infantesa a l’etapa adulta, ambientada als anys 50 a la costa italiana.

Altres municipis també aposten per aquestes activitats. És el cas de Montornès, on aquest divendres també s’hi farà una projecció.

Martorelles iniciarà un cicle de cinema a la fresca el dia 6 d’agost, i es mantindrà durant els divendres de tot el mes a la plaça el·líptica.