7 de maig de 2026
InformatiuMollet del VallèsMunicipisNotícies

Nova exposició a l’Aparador del Museu Abelló sobre els objectes curiosos del pintor

L’extensa col·lecció d’objectes del pintor Joan Abelló ha inspirat a la Maite Caramés per la seva exposició de fotografies a l’espai de l’Aparador al Museu Abelló. Prenent com a inspiració els gabinets de curiositats la fotògrafa ha volgut retre un homenatge al pintor amb imatges que mostren varietat d’objectes de l’artista molletà.

Les fotografies mostren gabinets amb les seves joguines, materials del seu taller, objectes del seu jardí o de la seva col·lecció de peces de vidre.

En aquesta ocasió el cicle de l’Aparador és un avançament del centenari del naixement de Joan Abelló, que se celebrarà el 2022. L’objectiu és que diversos artistes dialoguin amb l’obra i la figura del pintor.

L’exposició ‘Mirabilia del pintor’ és el segon diàleg del cicle i es podrà veure fins al 27 de febrer 2022.