Primera actuació dels castellers de Mollet després de dos anys
Els castellers de Mollet descarregaven el seu primer castell després de dos anys. Com ells, també han sortit al carrer altres entitats de la ciutat com els gegants, la Santa Teca, el Moll Fer, la Cuca Molla i els tabalers dels diables de Mollet. Per tots ells aquesta ha estat l’oportunitat de tornar a actuar a la plaça després de dos anys sense poder-ho fer.
A més, aquesta actuació també ha volgut servir per fer d’agermanament entre les seccions de grallers i tabalers de les entitats. L’objectiu és fomentar la música popular a la ciutat.
Aquesta actuació va aconseguir que públic de totes les edats tornés a viure l’ambient de les entitats de cultura popular de la ciutat i fer-ho seguint totes les mesures de seguretat.

