5 d'abril de 2026
InformatiuMollet del VallèsMunicipisNotícies

Mollet dona el tret d’inici a un cap de setmana ple de titelles a La MITMO

 

Aquesta tarda s’ha donat el tret de sortida de la 17a edició de la Mostra Internacional de Titelles de Mollet. Ho ha fet en una plaça Prat de la Riba plena que esperava l’arribada del Mollet Mullat. Des d’aquesta tarda, i durant tot el cap de setmana els titelles s’apoderen de la ciutat.

El peix molletà ha estat el gran protagonista d’aquesta festa titellaire que ha engrescat als més petits i les seves famílies.

Precisament relacionat amb el món marí ha estat el primer espectacle de la MITMO d’enguany. El Peix Irisat, de la companyia Tanaka Teatre, ha teatralitzat els llibres de Marcus Pfister.

Per davant, hi ha un cap de setmana ple d’espectacles que s’ha convertit en tota una referència de la cultura molletana.