Comencen les obres de vianalització del carrer Francesc Macià de Mollet
Ja han començat les obres de vianalització del carrer Francesc Macià de Mollet. Un projecte urbà que té com a objectiu millorar l’accessibilitat dels veïns i incrementar l’espai públic de qualitat amb la instal·lació de més zones d’ombra amb vegetació. Per fer-ho es duran a terme un seguit de treballs com la substitució de paviments i la xarxa de sanejament, la instal·lació d’una nova xarxa d’enllumenat i de mobiliari urbà i la substitució de jardineres per escocells i jardineres fixes.
El termini d’execució previst és de 5 mesos i es farà en dues fases. La primera, des de l’avinguda de Calderó, i la segona des de l’avinguda Llibertat. Durant aquest període hi haurà afectacions d’accés amb vehicle a la zona.
Aquesta actuació, que tindrà un cost de més de 300.000 euros, forma part del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència i és finançat pels Fons Europeus Next Generation.

