Una vintena d’escoles i més de 400 dibuixos participen en el concurs de dibuix de la Fundació RIVUS
El dibuix de Meritxell Avalos, de l’Escola Pia de Granollers, serà la imatge del programa educatiu ‘Descobreix el riu’ del curs 2024-2025 de la Fundació RIVUS. Un premi que s’ha donat a conèixer durant el lliurament dels premis de la 8a edició del concurs de dibuix, en aquesta ocasió, dedicat a la tortuga de rierol.
A més de descobrir la nova imatge del programa, també s’ha atorgat un primer premi i dos accèssits als millors dibuixos de Cicle Inicial, Cicle Mitjà i Cicle Superior. A més del diploma i una bossa regal, els primers premis s’han endut un xec de 100 euros per comprar llibres i material escolar i una estada gratuïta de cap de setmana a l’Escola de Natura de Vallcàrquera, mentre que als accèssits se’ls ha lliurat un xec regal de 50 euros.
El concurs, en què hi han participat una vintena d’escoles amb més de 400 dibuixos, esdevé una forma de promocionar i sensibilitzar els infants de tot l’ecosistema fluvial de l’entorn.
Un cop entregats els premis d’aquesta vuitena edició, ja s’ha donat a conèixer la temàtica de la novena, que serà la salamandra.

