L’Escola de Ball Dandi de Mollet deixa a tothom bocabadat amb una exhibició de Nadal al Mercat
Com ja és tradició, els membres de l’Escola de Ball Dandi han desplegat els seus dots de dansa amb motiu de les festes de Nadal. Més de 10 anys emplenant les portes del Mercat Municipal per deixar bocabadats a tothom qui s’hi ha acostat i s’ha deixat captivar pels seus ritmes.
Una exhibició que també ha servit per donar el tret de sortida de la nova temporada, que des de Dandi es presenta amb molt bones expectatives tenint en compte els èxits de la passada campanya, com en el Campionat de Catalunya, on els molletans van pujar a 25 podis; o el Campionat d’Espanya, on es van penjar 3 ors, 5 plates i 1 bronze.
Des dels ballarins més petits fins als més grans, han mostrat l’esperit de l’escola de Ball Dandi, i més enllà de celebrar el Nadal, han evidenciat que van a per totes per superar els èxits de la temporada passada.

