Èric Recolons, del CA Mollet, es proclama subcampió de Catalunya sub20 en llançament de martell
Una marca de 44,26 metres ha permès a Èric Recolons penjar-se la medalla de plata en el Campionat de Catalunya de Llançaments Llargs d’Hivern. L’atleta del Club Atlètic Mollet s’ha consolidat com un dels millors especialistes de la disciplina en la categoria sub 20, tot i ser dels més petits del torneig amb 17 anys i competir contra atletes de fins a 19 anys. Recolons, que ha aconseguit una nova marca personal, va estar a tocar d’endur-se l’or.
El campió ha estat Ferran Sagrera, de l’Igualada, amb un millor intent de 46,54 metres, mentre que el tercer lloc l’ha ocupat Arnau Martínez, del Valls, amb 43,78 metres. La competició ha estat ajustada, però Recolons ha demostrat solidesa en els seus llançaments tot i ser la primera competició on ha utilitzat un martell de 6 kg.
Ara, l’atleta molletà ja centra la mirada en el següent Campionat de Catalunya, el d’estiu, on necessita una marca de 54 metres per classificar-se per l’Espanyol, que es disputarà a Toledo. El seu objectiu és clar, superar per 10 metres la seva marca personal i situar-se entre els millors de Catalunya.

