La UD Molletense ja prepara la nova temporada amb la plantilla pràcticament tancada
La UD Molletense ha fet una primera trobada amb el nou tècnic, Albert Cámara, i la vintena de jugadors que hi ha confirmats de cara a la temporada que ve. Molts d’ells, renovats de la temporada anterior, a més de 7 fitxatges. Per reforçar la porteria del Municipal de la Zona Sud ha arribat Joan Montoliu, procedent de l’Ametlla. I de jugadors de camp s’han incorporat Marcel Machado, del CF Mollet; Yaya Sabaly, del filial del CF Parets; Luque, del Racing Vallbona; Aleix, del CF Bufalà; o Unai del CD Masnou. Finalment, qui també jugarà a la Molletense serà Dani González, un jugador de tres quarts de camp que aportarà desequilibri, última passada i sobretot gol, que aquesta temporada ha signat 11 dianes al mateix grup 2 de Segona Catalana.
Amb ells, Cámara considera que el 90% de la plantilla ja està tancada i resta a l’espera de signar dues o tres incorporacions més. Entre elles, la d’un porter i la d’un davanter centre.
En aquesta primera trobada s’han vist cares de concentració per escoltar i conèixer quina Molletense vol el nou entrenador per la pròxima temporada.
La Molletense 2025-2026 ja està en marxa per a una temporada en què buscarà millorar els resultats de l’any passat.

