L’Esbart Dansaire de Montmeló inicia una nova etapa amb canvi de presidència
La dedicació i la passió han estat claus per mantenir viva l’essència de l’Esbart Dansaire i Cultural de Montmeló al llarg dels anys. Ara, després d’una trajectòria de tota una vida a la junta i 25 anys com a president, Vicente Guerrero posa punt final a aquesta etapa. Per a Guerrero, l’associació és molt més que una escola de dansa: és una gran família. Al llarg dels anys, ha vist créixer l’entitat, adaptar-se a nous temps i enfortir-se com a espai de trobada i cohesió social.
L’Esbart compta actualment amb més de 30 alumnes de totes les edats, que reben formació en disciplines com el flamenc, la buleria o el tango, en classes que es fan dues vegades per setmana. Tot i que amb el temps han anat evolucionant els estils, ara l’entitat centra la seva activitat principalment en el flamenc, un gènere que ha esdevingut el seu segell d’identitat.
El relleu a la presidència és imminent i s’afronta amb il·lusió i confiança, mantenint el sentiment de pertinença que ha caracteritzat sempre l’Esbart. Malgrat els reptes i els canvis, l’entitat ha sabut conservar la seva essència, gràcies sobretot al compromís del seu equip humà.

