25 de maig de 2026
InformatiuMontmelóMunicipisNotícies

Montmeló aposta per un estiu actiu per a la gent gran amb la proposta ‘Salut i Aigua’

 

Per perllongar els tallers adreçats a la gent gran durant les vacances d’estiu, l’Ajuntament de Montmeló impulsa cada juliol un seguit d’activitats alternatives. Una d’aquestes propostes és el taller ‘Salut i Aigua’, dinamitzat pel fisioterapeuta Josep Galvany del Casal de la Gent Gran del municipi.

L’activitat combina exercicis de psicomotricitat amb jocs aquàtics, tant a dins com a fora de la piscina. L’objectiu és doble: fomentar el moviment físic i oferir un espai de relació i convivència en un entorn lúdic i diferent dels tallers habituals.

Durant la sessió d’aquest dimarts, Vallès Visió ha pogut enregistrar moments de gran diversió, com una prova amb esponges o un partit jugat amb escumes de piscina. La combinació de joc i aigua es converteix en una eina efectiva per promoure la salut i, alhora, per passar una bona estona entre companys i companyes.

Aquest tipus d’activitats es mantenen al llarg de tot el mes de juliol i tenen molt bona acollida entre les persones grans del municipi, que hi participen amb ganes i entusiasme.