José de Luna i Edu Luky porten a Montornès el seu espectacle ‘DosCapacitados’
L’actor de la pel·lícula ‘Campeones’ José de Luna i l’humorista Edu Luky han portat al Teatre Margarida Xirgu de Montornès el seu espectacle ‘DosCapacitados’. Una obra d’humor i motivació que té per objectiu transmetre missatges de superació a través de les seves pròpies vivències i anècdotes.
Edu Luky va començar en la comèdia fa 30 anys i José de Luna sempre havia volgut actuar amb ell. Després de l’èxit de la pel·lícula ‘Campeones’ van decidir fer un espectacle junts que va començar com una petita representació de 5 minuts i ara ja dura més d’una hora.
L’espectacle ha arribat al municipi amb motiu de la celebració del desè aniversari de la secció Specials del Club Bàsquet Vila de Montornès, que després d’una dècada de trajectòria ja té 3 equips.
Aquesta obra humorística és tot un exemple de superació, tant per als membres de la secció Specials del club de bàsquet com per al públic en general, ja que José de Luna té un 70% de discapacitat intel·lectual que no li impedeix actuar sobre l’escenari, aprendre un guió i interpretar-lo.

