Montornès organitza una exposició a la biblioteca municipal per conscienciar sobre l’edatisme
Què és l’edatisme? Com el podem detectar? De quina manera es pot aturar? La resposta a aquestes preguntes s’ha donat a la Biblioteca de Montornès, que durant aquests dies acull l’exposició ‘Edatisme Zero’. Es tracta d’una mostra en què es reflecteixen diferents discriminacions pel simple fet de l’edat. Un maltractament que es pot manifestar de diferents maneres.
L’acte també ha comptat amb la presència de Raquel Gu, il·lustradora de l’exposició i autora de ‘L’edat estupenda’, un llibre que tracta l’edatisme des del còmic i l’humor. Una manera alternativa d’explicar el seu punt de vista sobre aquest aspecte de la societat.
L’exposició, impulsada per la Diputació de Barcelona, es podrà visitar fins al 19 de desembre a l’Ajuntament i a l’edifici d’Acció Social.

