Una cinquantena de veïns de Ravensburg visiten Mollet en l’aniversari de l’agermanament
Al 2017 es va produir l’agermanament entre Mollet i Ravensburg. Des d’aleshores diferents delegacions d’aquesta ciutat alemanya ha visitat Mollet, i aquesta setmana ha vingut de visita una cinquantena de veïns de la ciutat.
La primera parada dels veïns de Ravensburg ha estat la recepció institucional per part de l’Ajuntament de Mollet. Els veïns descobriran els elements més emblemàtics de la ciutat i viuran aquí la tradició catalana de la diada de Sant Jordi. Tots els veïns visitants formen part de l’associació d’agermanaments de Ravensburg.
La dona d’aigua, un dels emblemes de Mollet, també ha estat una de les protagonistes d’aquesta recepció a la sala de plens de l’Ajuntament i l’encarregada de presentar la ciutat als convidats europeus.

