El CF Martorelles, la UE Sant Fost i el Barça han homenatjat Blas Sama amb un triangular
Una seixantena de joves futbolistes han participat en el Torneig en homenatge a Blas Sama que s’ha celebrat al Camp Municipal de Futbol de Martorelles. En Blas va ser una figura molt important pel club martorellenc i també pel Futbol Club Barcelona i la Unió Esportiva Sant Fost Futbol Club, tres entitats on va participar i col·laborar.
Per aquest motiu, els esportistes dels tres clubs, fins a la categoria sub 10, han participat en el torneig competint en partits triangulars. Els joves han gaudit de valent de l’experiència amb els companys d’altres clubs. El triangular ha durat gairebé sis hores, durant les quals els tres clubs s’han involucrat per homenatjar en Blas.
L’esdeveniment també ha estat solidari, ja que els diners recaptats aniran destinats a l’Associació Maria Sancho. En Blas Sama va morir el desembre passat, i avui el recorden i l’homenatgen amb el que ell més estimava, el futbol.

