Abel García serà el nou secretari general d’Esports de la Generalitat
L’exresponsable d’Esports i coordinador de Joventut de l’Ajuntament de Mollet, Abel Garcia, serà el nou secretari general d’Esports de la Generalitat. Des de feia un any exercia com a assessor d’Esports de la Diputació de Barcelona, un cop va deixar el consistori molletà.
Abel Garcia va néixer a Berga, té 47 anys i és graduat en Història. A més de treballar a l’Ajuntament de Mollet, també ha tingut càrrecs de responsabilitat al Consell Comarcal del Berguedà i a l’Ajuntament de Berga, on ha estat regidor des de l’any 2019. També ha estat president del Consell esportiu del Berguedà.
Garcia substituirà en el càrrec a l’exdiputada d’Esquerra Anna Caula. Abel Garcia és una persona pròxima a Salvador Illa, amb qui comparteix la passió per l’esport, i ara serà el número 2 de l’àrea, que està encapçalada per Berni Álvarez com a conseller.

